Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2007

Τράπεζες

Ένα μεσημέρι γυρνώντας από την δουλειά μου βλέπω από το ταχυδρομείο μία ειδοποιήση για ένα συστημένο . Άγνωστο το περιεχόμενο και η ταυτότητα του , αλλά μία αγωνία με κυρίευσε να μάθω τί ήταν . Την επόμενη μέρα την κοπάνησα νωρίτερα από την δουλειά μου για να πάω να το παραλάβω από το ταχυδρομίο , ώσπου , ξενερώνοντας εντελώς , ανακάλυψα το περιεχόμενο του : το pin μίας πιστωτικής από μία μεγάλη τράπεζα , που ομως εγώ δεν είχα ζητήσει ! Μετά από μία εβδομάδα άλλη μία ειδοποίηση , που με έκανε να φύγω πάλι νωρίτερα για να πάω στο ταχυδρομίο και αυτή την φορά η ίδια η πιστωτική ! Στο τέλος του μήνα ο λογαριασμός της , ευτυχώς όχι συστημένο , ευτυχώς μηδενικός . Αναγκάζομαι να πάω στην τράπεζα που το έχει εκδώσει για να την ακυρώσω και αναγκάζομαι άλλη μια φορά να φύγω νωρίτερα από την δουλειά μου και ενώ είχα σκοπό να ζητήσω τα ρέστα από τον υπεύθυνο της τράπεζας , για όλη την ταλαιπωρία , συνάντησα την έκπληξη του που δεν ήθελα το τρόμερο και μοναδικής ευκαιρίας προϊόν που μου προσέφερε ! Έλεος ! Θα χάσω την δουλειά μου , τον χρόνο μου , την υπομονή μου , για να παίζουν μαζί μου αυτοί οι αστειοί που νομίζουν ότι κάνουν έτσι σώστο μάρκετινγκ και σωστή πώληση και όχι τόσο ο συγκεκριμένος υπάλληλος αλλά αυτοί που δίνουν αυτές τις κατευθυντήριες γραμμές ! Δεν χρειάζεται να περιγράψω την αντίδραση μου !!! Μακρυά μακρυά μακρυά !
Όσο γίνεται θα τους αποφεύγω τους σωτήρες της τσέπης μου και τις τράπεζες τους , Θεού θέλοντως και υπουργού οικονομικών επιτρέποντως !

Δεν υπάρχουν σχόλια: