Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2008

Mix Parfum

Και εγώ παρακολουθώ αυτές τις ημέρες την επικαιρότητα όπως την παρακολουθούσα πάντα , αλλά με μια σιχαμάρα πλέον για κάποιους . Κάποιους βέβαια τους σιχαινόμουν πριν και από τα τελευταία γεγονότα αλλά κάποιους άρχισα να τους σιχαίνομαι τελευταία ! Δεν τους είχα μυριστεί !
Αυτό που προσπαθώ να αποφύγω είναι να κάνω γενικεύσεις και μαζί τους να παρασύρω και άλλους ανθρώπους από τους συγκεκριμένους κλάδους . Δεν έχουν όλοι εκατομμύρια ευρώ στην τράπεζα , ούτε πολυτελή σπίτια και αυτοκίνητα , ούτε ολοκλήρους ομίλους , ούτε δόλο . Αυτοί που τα έχουν αυτά είναι ένα μικρό ποσοστό αλλά οι χαρακτηρισμοί δυστυχώς γενικεύουν !
Το άλλο που προσπαθώ να κάνω είναι να καταλάβω αν πρέπει να κρατάω την μύτη μου κλειστή στην μπόχα που μας έχει κυριεύσει ή να την έχω ανοιχτή και να μυρίσω ότι μας περιβάλει . Κάποτε ήμουν αυστηρά της άποψης να την έχω ανοιχτή , πλέον δεν ξέρω ! Όπως δεν ξέρω αν η μπόχα έρχεται από μια συγκεκριμένη πηγή ή είναι Mix Parfum από Mpoxa Eau de Toilette και Vromia Eau de Cologne ! Μπα …σίγουρα είναι Mix Parfum !

3 σχόλια:

sealike2 είπε...

Δυστυχώς έτσι όπως έχει διαμορφωθεί και προβάλλεται η επικαιρότητα δεν αξίζει κανείς ούτε να την παρακλουθεί!!Χαμένος χρόνος.

Selini Σελήνη είπε...

σίγουρα είναι mixed και από πολλάπλές κατευθύνσεις!
μανταλάκι στη μύτη, κλειστή t.v. και καμιά βόλτα έξω να πάρουμε καθαρό αέρα...
καλή μέρα :)

Dylan Dog είπε...

sealike2 Σελήνη όντως η επικαιρότητα και η προβολή της είναι χάλια αλλά με πρόσχημα αυτά τα συμβάντα περνάνε άλλα πιο σπουδαία στο ντούκου !