Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007

Καβάντζωσαν μια θέση !

Σίγουρα με έχει πιάσει απελπισία πολλές φορές στην προσπάθεια μου να βρω να παρκάρω . Πολλές φορές θα ήμουν ευτυχισμένος αν είχα με κάποιον τρόπο μια θέση εξασφαλισμένη για το όχημα μου . Εξίσου πολλές φορές μου περνάει από το μυαλό να ζούσα κάπου αλλού που τέτοια προβλήματα δεν θα είχα . Αλλά αφού αυτό δεν συμβαίνει δίνω την καθημερινή μου τίμια μάχη για παρκάρισμα .
Αυτό όμως που με τρελαίνει είναι όταν βλέπω κάτι σκαμπό , κάτι καρέκλες , κάτι καφάσια , κάτι μηχανάκια , κάτι κώνους , μέχρι και σακούλες σκουπιδιών να καβαντζώνουν θέσεις σε κάποιους μπροστά από το σπίτι τους ή μπροστά από το μαγαζί τους . Με εκνευρίζει πιο πολύ όταν μπροστά μου βγάζουν το καφάσι και βάζουν το αυτοκίνητο τους και ακόμα πιο πολύ όταν πας να τα μετακινήσεις τα εμπόδια τους και σε κράζουν με την δικαιολογία ότι ή περιμένουν το φορτηγό να ξεφορτώσει ή τους φαίνεται περίεργο το θράσος μου αφού η θέση είναι δικιά τους και ότι αυτοί μένουν σε αυτή την γειτονιά , λες και εγώ μένω στον πλανήτη Άρη !!!!
Καταλαβαίνω ότι στην απελπισία τους κάνουν ότι κάνουν . Όλοι στην απελπισία μας κάνουμε ότι κάνουμε . Εδώ όμως νομίζω ότι εκτός της απελπισίας υπάρχει και η τάση που έχουν κάποιοι να καβαντζώνονται . Μια ζωή στην καβάντζα , ότι κάνουν στην ζωή τους επικρατεί αυτή η φιλοσοφία ! Το έχει το γονίδιο τους !

3 σχόλια:

Γ.Π. είπε...

Τους σιχαίνομαι πραγματικά, ειδικά όταν έχουν επίτηδες παρκάρει τα τρία τους αμάξια αραιά και για να παρκάρει η προκομμένη τους το τέταρτο, κατεβαίνουν τρεις οικογένειες σαν συνεργείο του δήμου και αρχίζουν τα μπρος πίσω. Άσε που έχουν φέρει τον κάδο ακριβώς μπροστά στο μοναδικό παράθυρο του ισογείου που μένουν μια οικογένεια αλλοδαποί με τα παιδάκια τους.Και μπορεί εκείνοι να φοβούνται ακόμα να μιλήσουν τσακώνομαι όμως συνέχεια εγω!
(υποψιάζομαι ότι δεν είμαστε στην ίδια γειτονιά αλλά από ότι ξέρω καβατζόπουστ...ς είναι παντού!)Σόρρυ

Dylan Dog είπε...

Είναι ακριβώς όπως τα λες , ανεξάρτητα από την γειτονιά . Σε όλη την Ελλάδα συμβαίνει αυτό και όλοι έχουν έναν γάιδαρο για γείτονα !

If...ιγένεια είπε...

Η νοοτροπία του Ελληνάρα..